Hoe kan ik een bestelling retourneren?

  • Neem contact op met onze klantenservice voordat je één of meerdere producten aan ons terugstuurt.
  • Een e-mail aan support@skyniceland.nl werkt het snelst. 
  • Vermeld in je retourmelding het bestelnummer met daarbij de naam van de producten die je wenst terug te sturen.
  • We sturen je een autorisatienummer en het zogenaamde Kiala verzendlabel met daarop het retouradres en het adres van een Kiala Punt bij jou in de buurt waar je het pakketje kunt afgeven.
  • Verzend de producten zodanig dat ze onbeschadigd retour komen met het Kiala verzendlabel erop geplakt. 
  • Aankoopbedragen van retourzendingen worden teruggestort naar de rekening/creditcard die is gebruikt voor de originele bestelling.
  • Retourzendingen die aangemeld worden na het verstrijken van de officiële garantietermijn van 30 dagen, kunnen helaas niet in behandeling worden genomen.
  • Geopende samples (proefverpakkingen) en geopende of gebruikte producten kunnen niet worden geretourneerd.

Hoe kan ik een klacht indienen?

  • Heb je een klacht over een product of de service van onze webshop, stuur deze dan aan de klantenservice via support@skyniceland.nl of bel: 020-2252780
  • Je ontvangt zo snel mogelijk een antwoord. Wij streven ernaar dit binnen een dag te doen.